10 April 2010



Thanks For Everythings Sayunk=)
Dia Mohd Shukri Salleh
Dia Buah aty Pengarang Jantung aku
Dia la Racun
Dia Penawar
Dia Emas
Dia Permata
Dia Bantai Busuk
Dia Reporter
Sumenye dia la..

Dia lect aku dlm Subjek matang,
Dia lect aku dlm Subjek Sabar,
Dia lect aku dlm Subjek brfikiran +tive,
Dia lect aku dlm Subjek Befikiran Trbuka,
Dia lect aku dlm Subjek Blajar Trima Pendapat Orang Lain,
Dia lect aku dlm Subjek Jangan Melawan Ble Org Tgh Brcakap,
Bgus x Lect aku???
hehehehehehe
Walaupown Lect aku nih xensem,
tapi aku ske..
cz xensem ni sng jg,
xpyh brebut2,
kongsi2,
share2,
bagi sorg skit..
hehehehe
Bak Kata Pepatah `Sesuai La Dengan Aku'
X comei
x Segak
X bergaya
X Huduh
hehehehehehee

Xkesah la ape org nk ckp pasal dia,
aku dgr tapi aku xcaye..
mlainkan mta aku yg tgk sndiri...
So spe2 yg xpuas aty, come and see me..
meh nk tampo skit mulut tu..
ambo00ii mak..
melampau nih...huhuhuh
asl org taw dia kje pe sume dh pkr bkn2..
bkn dia kje jual bontot pn..

Kepada sesiapa yg penah menghasut aku dsuatu ketika dahulu....
Thanks alot meh..
Aku xmkn aty pn...huhuhu
aku taw hg jeles..heheehe

No comments:

Post a Comment